sobota 10. prosince 2016

Ministřípky: Sníh a mráz!


Neskutečné se stalo skutkem a na začátku týdne napadl sníh! A pak přišel mráz, takže ten sníh i chvíli vydržel. Pomiňme teď jak ryhle přestala fungovat městská doprava a, že už začíná obleva a podívejme se jen na tu hezkou stránku sněhové nadílky.



Ráno se podíváte z okna a všude je ticho a bílo. Uspěchaný svět venku zpomalí, a když zachumlaní vyjdete ven, sníh vám křupe pod nohama. No jéje. První den jsem byla unešená. Tolik sněhu jsem tu nezažila za celou dobu, co jsem tady. Do práce jsem šla pěšky, protože autobusy nejezdily, ale o to víc jsem si užila koulovačku s téměř čímkoli, co mi přišlo do cesty. Kdepak, sníh je radost a svět pod ním vypadá jako v pohádce. :)



I na sněhuláka došlo! :)


Zasněžené bludiště v botanické zahradě VanDusen.
Festival of Lights se sněhem je kouzelný!




I kolibřík v tom mrazu zpomalil a mohla jsem ho konečně vyfotit z blízka! Hurá! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat