neděle 30. července 2017

Moje balkonová zahrádka



Léto je v plném proudu a překvapivě zatím skoro bez deště, takže trávíme mnoho času nejen na procházkách po místních parcích, ale i na našem balkoně. Už několik let ho postupně zaplňuji celoroční i sezónní květenou a přes léto se pak občas promění v menší džungli. Sestavila jsem takový mini fotopříběh, co je se během různých sezón objevilo na našem balkoně.

Takhle to začalo
Loňské léto
Jaro


Na podzim vždy zasázím jarní cibulky, abychom se pak měli na co koukat.














Každá jaro se celá ulice zbarví do růžova díky okrasným třešním, které tam rostou.

Léto

Léto je vždycky takovou odměnou jarního sázení. Už se stačí jen posadit s knížkou nebo vychlazenou citronádou a užívat si květníkové přírody okolo.




Jeden rok nám vyrostlo i několik jablek.
...a fíků
...a letošní úroda borůvek je neskutečná!
Ty si užívám moc, protože jsem netušila, že si je můžete pěstovat jen tak na balkóně.
Nesmí samozřejmě chybět, rajčata, papriky, saláty, jahody a další.

Můj čtenářský koutek
Letní grilování samozřejmě nesmí chybět!

Podzim

Podzim mám ráda, protože se začínají objevovat moje nejoblíbenější barvy a ostré letní slunce se zjemňuje a nechává všechny tyto barvy nádherně vyniknout.












Jednu sezónu jsem na podzim zasázela zelí, brokolici, květáky, saláty a další. Začalo to dobře, než nás navštívili housenky a slimáci.
K podzimu zde neodmyslitelně patří i Halloween, takže dýně nesmí chybět.

Zima

Zima je většinou šedivá a deštivá, ale když vysvitně sluníčko, výhled na hory je ten nejkrásnější z celého roku.







 Letos dokonce i nasněžilo.



A pravidelně nás navštěvoval kolibřík, což byl vždycky zážitek. :)
I na sněhuláka letos došlo! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat